• برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام
راهکارها

اصل آناکارنینا، در کمپین های ارتباطات یکپارچه بازاریابی

14 روش برای ایجاد حس وفاداری در کارکنان

بهره وری در تعطیلات

مدرس دوره :دکتر بابک سبزیان پور

مخاطبان: سرپرستان فروش، کارشناسان فروش و علاقمندان به مباحث بازاریابی و ارتقاء شغلی

 

شش دلیل برای اینکه چرا شما به استراتژیهای بازاریابی دیجیتال نیاز دارید

9 قدم برای استخدام نیروهای فروش بهتر:

 

8 دلیل برای اینکه یک برند شخصی معتبر می تواند باعث موفقیت شما شود.

چگونه یک تیم فروش موفق را مدیریت کنیم

تسلط بر #لینکداین یکی از مهارتهای ضروری سال  2020 خواهد بود

بازاریابی بر سه اصل استوار است

گزارش ام بی ای نیوز از آموزشگاه بازارسازان را بخوانیم

آموزشگاه بازارسازان" و ورکشاپ "بازاریابی دیجیتال

 

موضوع استارت‌آپ‌ها به یکی از موضوعات جذاب در فضای کاروکسب تبدیل شده

طراحی یک کمپین اثربخش تبلیغاتی نیازمند طی مراحلی است

بازاریابی در تلگرام جدیدترین راه دستیابی به مخاطبین علاقه‌مند به یک موضوع است

 نقش میز پذیرش را جدی بگیرید

سازمانهای پیشتاز جهانی برای هر ردیف شغلی، استاندارد خاص خود را دارند

 قبل از هر چیز، باید شهرت را از مقوله برندسازی شخصی تفکیک کنیم

مسئول دفتر به مثابه مأمور برج مراقبت فرودگاه

یکی از اصلی ترین مدلهای علمی فروش سازمانی، مدل spin است

قبلی بعدی
سامانه آموزش آنلاین بازاریاد