• برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام
راهکارها

سازمان ها برای اینکه بتوانند تیم فروش موفق ایجاد کنند، باید از اصول اساسی استفاده کنند

یاد بگیرید دیگران را دوست داشته باشید

مدیران فروش در سراسر جهان، همگی سوال مشترکی در ذهن دارند: چطور میتوانم به نیروهایم انگیزه بدهم؟

سحرگاه امروز فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، کارگردان صاحب‌نام ایرانی، جایزۀ اسکار بهترین فیلم خارجی را دریافت کرد. این خبر کوتاه من را به وجد آورد.  

نوا فلمینگ متخصص جهانی در حوزه وفادارسازی مشتریان و نویسنده کتاب حلقه وفاداری مشتری و کتاب پرفروش همیشه سبز: چگونه بذر مشتری مداری را در سازمان بکاریم، در این یادداشت از تجریه خوشایند خود در مواجهه با یک فروشنده ماهر مینویسد.

 

 

                     

 

  تلاش تمام کاروکسب‌ها این است که بالاتر از سطح متوسط حرکت کنند و تجربه‌ای بهتر از سایرین را برای مشتریان خلق کنند.

ارتباطات لازمه بازاریابی موفق است

ارتباطات لازمه بازاریابی موفق است

 

با از بین رفتن مرزهای میان علوم مختلف، لازم است متخصصان هر رشته با سایر حوزه‌های مرتبط آشنا شوند

نکاتی برای موثرکردن آموزش فروش

نکاتی برای موثرکردن آموزش فروش


سیلزفورس گزارش میکند که 90درصد از مدیران فروش، کمبود آموزشهای مناسب و جدید را دلیل عدم موفقیت میدانند

 

 

 

 

 

 

 

مدیران موفق و افرادی که در بازار صاحب نام و اعتبار هستند ارزش داشتن ارتباطات کاروکسبی را به خوبی درک کرده‌اند.

 

سه تجربه موفق در زمینه مشتری نوازی

سه تجربه موفق در زمینه مشتری نوازی

 

مشتری‌نوازی ابزار کارآمد پیشتازان بازار است.

موانع رسیدن بازاریابان به رده‌ مدیریت ارشد

موانع رسیدن بازاریابان به رده‌ مدیریت ارشد

 

همه افرادی که وارد سازمانی می‌شوند و با جدیت کار خود را آغاز می‌کنند دوست دارند روزی به بالاترین رده آن سازمان برسند.

 

 

 

 

 

 

شاید بتوان گفت که تمام مردم در برخی موارد اشتراکاتی داشته و خواسته های مشابهی با یکدیگر دارند.

 

هوشمندانه بفروشیم؛ سخت نفروشیم

هوشمندانه بفروشیم؛ سخت نفروشیم

 

جف بزوس، موسس و مدیرعامل آمازون در مصاحبه ای میگوید: " به من بسیار انتقاد شده است اما این انتقادها همیشه

درباره قیمت سهام ما در وال استریت بوده و نه درباره محصولاتی که به بازار داده‌ایم یا خدماتمان.

 

 

 

 

 

 

 

اصطلاحی در بازاریابی و فروش است که در ارتباط با تماس‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زمانی که در حال رقابت کردن در یک بازار به شدت شلوغ هستید چگونه خود را از سایرین متمایز می‌کنید؟

 

هفت دروغ بزرگ فروشندگان به خودشان

هفت دروغ بزرگ فروشندگان به خودشان

دروغ گفتن، از بزرگترین اشتباهات برخی از فروشندگان و بازاریابان است.

کاروکسب‌های کوچک و بزرگ به همکاری بین کارمندان خود افتخار می‌کنند. 

 

 

 

 

 

 


حفظ یک کاروکسب در مسیر موفقیت نیاز به نوآوری دارد.

تصورات غلط مالکان کاروکسب

تصورات غلط مالکان کاروکسب

 

مالکان کاروکسب در طول فعالیت خود با طیف وسیعی از احساسات و شرایط چالش برانگیز روبه‌رو می‌شوند.

 

مي‌دانيم كه اگر قورباغه‌ای را در ظرف آب جوشاني بيندازيد، خواهيد ديد که بلافاصله خود را از ظرف بيرون پرتاب خواهد كرد.

قبلی بعدی