• برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام

دوره کاربردی برند و برندینگ در کشورهای آسیایی

مدرس:دکتر سارا میرزایی

مدت زمان دوره : 16 ساعت (4 جلسه 4 ساعته)
روز برگزاری : سه شنبه ها
تاریخ شروع دوره : 3 دی ماه

 

 

دوره کاربردی برند و برندینگ در کشورهای آسیایی

 

• محتوا:

 

1- برند چیست و برندینگ چیست 

2- باید و نبایدهای برندینگ و مقدمه ای بر برندینگ در دنیا و ایران

3- رسیدن به شناخت جامع از آنچه میخواهید به برند تبدیل کنید

4- تعیین چشم انداز ، اهداف ، ارزش ها  هویت برند

5- تعیین ویژگی های متمایز کننده برند

6- خلق مزیت های برند

7- نام برند و جایگاه برند

8- داستان سرایی برند 

9- آیین های برندینگ

10- کارکنانی که نماینده های برند هستند

11- مورد کاوی های موفق و ناموفق 

 

 

• مدت: 16 ساعت (4 جلسه 4 ساعته)

• تاریخ برگزاری: سه شنبه ها از 27 آذرماه 1397- از ساعت 16 الی 20

• شهریه: 360.000 تومان (سیصد و شصت هزار تومان)

• مدرس: دکتر سارا میرزایی

• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 4-66028401-2-021

• نشانی سایت: Marketingschool.ir

• صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1
______-2.pdf [302.82 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 4)

 

بازاریابی میدانی

مخاطبان دوره: فعالان تمامی کاروکسب‌ها، مدیران و کارشناسان فروش، مدیران و کارشناسان توسعه‌بازار، انیماتورها، سمپلرها، کارشناسان چیدمان محصولات، مسئولین سالن‌ها و فروشندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای، موزعین، فروشگاه‌داران و شاگرد مغازه‌ها
مدرس:مهدی فیضی

مدت زمان دوره : 16 ساعت (4 جلسه 4ساعته)
روز برگزاری : چهارشنبه ها( 16الی 20)
تاریخ شروع دوره : 21 آذر

 

 

دوره توسعه فروش با تکنیک های بازاریابی میدانی (با نگرش بازار ایران)

________________________________________

امروزه با رشد مدل‌ها و متد معرفی محصولات در بازارهای هدف، آشنایی با این روش‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد. ابزارهای متنوع و پربازده که می‌تواند در موفقیت حضور محصولات و خدمات در بازار نقش مهمی ایفا نماید. دوره بازاریابی میدانی، به طور تخصصی و متمرکز، بر شیوه‌ها و ابزارهای قابل اجرا در بازار ایران، و با امکانات متداول و استاندارد کاروکسب‌های داخلی خواهد پرداخت.

 

 مخاطبان دوره: فعالان تمامی کاروکسب‌ها، مدیران و کارشناسان فروش، مدیران و کارشناسان توسعه‌بازار، انیماتورها، سمپلرها، کارشناسان چیدمان محصولات، مسئولین سالن‌ها و فروشندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای، موزعین، فروشگاه‌داران و شاگرد مغازه‌ها

 

 محتوای دوره:

 

جلسه اول:

آشنائی با اصول و مبانی بازاريابي میدانی (1 ساعت)

بازاریابی میدانی 1 (1 ساعت)

- سمپلینگ

معرفی و تست محصولات

- انیماتورینگ

کارگاه توسعه مهارت های بازاریابی میدانی 1 (2 ساعت)

جلسه دوم:

بازاریابی میدانی 2 (2 ساعت)

- اصول چیدمان فروشگاهی محصولات، تجارت بصری و مرچندایزینگ

               بازارپردازی، طراحی و نصب ابزار معرفی محصولات در  

               فروشگاه‌ها

کارگاه توسعه مهارت های بازاریابی میدانی 2 (2 ساعت)

 

جلسه سوم:

بازاریابی میدانی 3 (2 ساعت)

- نمایش

- بازرسی

- خرید مخفی

کارگاه توسعه مهارت های بازاریابی میدانی 3 (2 ساعت)

جلسه چهارم:

بازاریابی میدانی 4 (2 ساعت)

- مدیریت شرکت در نمایشگاه‌های مختلف

- مدیریت برگزاری رویدادهای بازاریابی

- توسعه، طراحی و لانچ محصولات جدید

کارگاه توسعه مهارت های بازاریابی میدانی 4 (2 ساعت)

 

 

 

 مدت دوره:  16 ساعت آموزش (4 جلسه/4 ساعته) 

 گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان/گواهینامه سازمان فنی و حرفه ای

 مدرس دوره: مهدی فیضی

 درحال حاضر دوره بازاریابی میدانی با این عنوان مستقل در هیچ یک از آموزشگاه‌ها برگزار نمی شود.

 در اتمام هر جلسه، کار کارگاهی جهت توسعه مهارت ها، با مشارکت کارآموزان برگزار خواهد شد.

 هزینه دوره: 3،200،000 ریال (تخفیف نقدی 10%)
1397_6_31____-2.pdf [370.74 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 7)

 

دوره روانشناسی ارتباط با مشتری در بحران اقتصادی

مدرس:پرویز درگی
 مخاطبان: مدیران بازاریابی و فروش، مدیران منابع انسانی ، کارشناسان بازاریابی و فروش و منابع انسانی، فروشندگان 

 

مدت زمان دوره : 19 ساعت (2 جلسه 8ساعته)
روز برگزاری : پنج شنبه و جمعه
تاریخ شروع دوره : 15و16 آذر

 

 

کارگاه دو روزه  روانشناسی ارتباط با مشتریان در دوران بحران اقتصادی

 

هدف: مشتریان دلیل اصلی وجود هر کسب و کاری هستند. رضایت و خشنودی ایشان سبب بقای سازمان می‌شود و آنها را به سفیر برند ما تبدیل می‌کند. مشتریان انتظارات و روحیات متفاوتی دارند لذا در مواردی نسبت به عملکرد سازمان ناراضی و شاکی می‌شوند. روانشناسی ارتباط با مشتریان و مدیریت اعتراضات ایشان به نحوی که آن‌ها را به دوست سازمان تبدیل کند تحت عنوان مهارتهای ارتباط با مشتری در این سمینار تدریس می‌گردد.

 

• مخاطبان: مدیران بازاریابی و فروش، مدیران منابع انسانی ، کارشناسان بازاریابی و فروش و منابع انسانی، فروشندگان 

 

• محتوا:

 

1. مفاهیم کاربردی روانشناسی- ارتباطات- بازاریابی- مشتری نوازی

2. رکود، بحران و فروپاشی

3. نقش های منابع انسانی سازمان در دوران بحران اقتصادی در ارتباط با مشتریان

4. مدیریت استرس و بحران اقتصادی

5. اهمیت مشتری و مشتری‌نوازی در بازار رقابتی

6. تفاوت مشتریان ناراضی و مشتریان شاکی

7. ویژگی‌ها و خصوصیات افرادی که با مشتریان مذاکره می‌کنند

8. شناخت تیپ شخصیتی نیروهای مرتبط با مشتریان

9. شناخت تیپ شخصیتی مشتریان و نحوه مدیریت آنها

10. مدیریت اعتراض مشتریان از A تا Z و مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی

11. انواع مشتریان شاکی و راهکارهای ارتباطی با هر یک از آنها

12. انواع مهارت های کلامی و ارتباط آن با بحران اقتصادی 

13. توصیه‌های اساسی و کاربردی در مهارتهای ارتباط با مشتریان در دوران بحران اقتصادی  

 

• مدت دوره:  16 ساعت 

• تاریخ برگزاری: 15 و 16 آذر (پنج شنبه و جمعه) از ساعت 8:30 صبح تا 18 (از ساعت 13 تا 14 ساعت استراحت و ناهار) 

• مدرس: پرویز درگی 

• شهریه :7.200.000ریال ( هفتصد و بیست هزار تومان) 
____.pdf [300.44 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 12)

 

 

 

 

مدیریت نوین شاپینگ مال و مجتمع های چند منظوره

 مدرسان: مهندس امیر ریاضی، دکتر محمدحسین غوثی و پرویز درگی
مخاطبان:  مدیران مراکز خرید، فارغ التحصیلان رشته های مدیریت و بازرگانی، کارشناسان اجرایی و فنی و مهندسی، کارشناسان ارشد فروش واحدهای تجاری، اداری، مسکونی، مدیران فودکورت، سینما، شهربازی و کلیه علاقمندان جهت اشتغال در مراکز خرید

 

مدت زمان دوره : 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
روز برگزاری : یکشنبه ها ( 16الی 20)
تاریخ شروع دوره : 18 آذرماه

 

 

دوره کاربردی مدیریت نوین شاپینگ مال و مجتمع های چند منظوره

باید در نظر داشت که مدیریت مراکز خرید در سالیان اخیر با توجه به افزایش کمی این گونه مراکز و همچنین مجتمع های چند منظوره اهمیت بسزایی پیدا کرده است. در همین راستا یکی از مهم ترین عوامل در کسب موفقیت در سرمایه گزاری این گونه مجتمع ها موضوع بسیار با اهمیت مهندسی بهره برداری می باشد که در این دوره به صورتی کاملاً کاربردی و در غالب یک پکیج ویژه ارائه خواهد شد. در نهایت ذکر این نکته حایز اهمیت می باشد که صنعت مراکز خرید در کشور عزیزمان به مدیرانی باانگیزه، خلاق و متخصص در حوزه بهره برداری نیاز مبرم داشته و خواهد داشت.

 

مخاطبان:  مدیران مراکز خرید، فارغ التحصیلان رشته های مدیریت و بازرگانی، کارشناسان اجرایی و فنی و مهندسی، کارشناسان ارشد فروش واحدهای تجاری، اداری، مسکونی، مدیران فودکورت، سینما، شهربازی و کلیه علاقمندان جهت اشتغال در مراکز خرید

 

• محتوا:

 

1. تعاریف مبانی مهندسی بهره برداری

2. ارزش گذاری و قیمت گذاری مشاغل خاص قابل فروش

3. چیدمان صنوف و چیدمان برندها مراکز خرید

4. اصول بهره برداری از فضاهای غذایی (فودمال، فودکورت، کافی شاپ، رستوران ها) در مراکز خرید

5. آموزش مدیریت نگهداری از مجتمع های چند منظوره (تجاری، اداری، مسکونی، تفریحی و فرهنگی)

6. مارکتینگ و بازاریابی در مراکز خرید راهکارهای جذب درآمدزایی از شاپینگ مال – دکترپرویز درگی

7. اصول محاسبه و تقسیم هزینه های جاری مجتمع های چند منظوره – دکتر امیر ریاضی

8. باشگاه مشتریان و ارائه راه کارهای نوین در مراکز خرید

9. آشنایی انواع قراردادهای موفق در مراکز خرید با هدف آثار مالی و حقوقی

10. اصول و فنون مذاکرات تجاری ویژه مدیریت بهره برداری و نحوه تعاملات با کاربران و مراجعین – دکتر محمدحسین غوثی

11. انتقال تجربه های موثر و مفید حوزه مدیریت از نمونه های موفق خارجی و ایرانی 

 

 

• مدت: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)

• تاریخ برگزاری: یکشنبه ها از 11 آذرماه – ساعت 16 الی 20

• شهریه دوره: 700.000 تومان (هفتصد هزار تومان)

• مدیر دوره: مهندس ریاضی

• مدرسان: مهندس امیر ریاضی، دکتر محمدحسین غوثی و پرویز درگی

• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 4-66028401-021

• نشانی سایت: Marketingschool.ir

• صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1

____.pdf [301.08 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 23)

طراحی کمپین های تبلیغاتی

مدرسان دوره:دکتر فرزاد مقدم

مدت زمان دوره : مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)
روز برگزاری : دوشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 28 آبان ماه 97

 

دوره آموزشی طراحی کمپین های تبلیغاتی

 

تبلیغات جایگاهی بسیار ویژه در فرآیندهای بازاریابی‌ دارد و موجب ترویج یک ایده کالا یا خدمت در میان متقاضیان می‌شود. اینکه محصولات و خدمات یک شرکت تا چقدر فوق العاده هستند بی اهمیت است؛ اگر این محصولات را تبلیغ نکنند چرا که هیچ کس در مورد این محصولات چیزی نخواهد دانست. هدف از هر کمپین تبلیغاتی دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن و جذب حداکثری مشتریان جدید با هزینه ای متناسب است. کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. کمپین های بازاریابی به صاحبان کار و کسب و تیم هایشان کمک می کنند تا بهترین استراتژی های ترفیع را برای محصولات و خدمات شرکت مشخص کنند . اجرای کمپین های تبلیغاتی سه هدف اصلی را دنبال میکند:

- آگاه کردن مردم نسبت به محصول

- متقاعد کردن آنها به خرید محصول

- فراهم ساختن شرایطی که محصولاتمان برای افراد در دسترس باشد

 

• محتوای دوره :

 

1. جایگاه کمپین در تبلیغات، آشنائی با مفهوم 5 ام و مفاهیم سیستمی برگرفته از آن

2. آشنائی با اصل آناکارنینا

3. تحقیق بازار و رقبا و مخاطبان (مصرف کنندگان و تاثیرگذاران در خرید)

4. تعیین اهداف کمپین عوامل تاثیرگذار در هدفگذاری، تاثیر منحنی عمر محصول در اهداف کمپین، آسیب شناسی هدف گذاری (ارائه موارد مطالعاتی)

5. طراحی پیام در کمپین، شکل گیری پیام در رسانه های مختلف، پیام در موقعیتهای مختلف، روشهای تعیین بودجه کمپین، شروع کار عملی ( هر گروه یک کمپین)

6. روشهای برنامه ریزی رسانه ای در کمپین با توجه به شرایط، بودجه و اهداف ATL,BTL,TTL

7. تبلیغات چریکی یا رسانه های چریکی؟ 

8. مفهوم IMC ، طراحی پیام برای کمپین در رسانه های مختلف (ارائه مورد مطالعاتی) 

9. استفاده از ابزارهای ترویج برای پیام رسانی در کمپین

10. ارزیابی کمپین، انعطاف پذیری کمپین، سناریوهای محتمل در شرایط بحرانی، پروپوزال نویسی و استخراج بریف، نحوه ارائه و پاسخگویی به ایرادات مشتری

11. بررسی نهائی کمپینهای دانشجویان و ارائه نمرات 

 

 

• مدت  دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)

• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 66028401 و 2-66028111

• نشانی سایت: Marketingschool.ir

 

 

• شرایط ثبت نام مالی: 

شهریه : 6.500.000 هزار ریال (ششصد و پنجاه هزار تومان)

 

 

شرایط تخفیف:

در صورت پرداخت شهریه به صورت نقدی و در یک مرحله کسر 30.000 تومان از کل شهریه دوره

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان

60.000  هزار تومان تخفیف برای مشتریان وفادار (کارآموزان قدیمی آموزشگاه بازارسازان)

 

شرایط اقساط:پرداخت به صورت اقساط به صورت ذیل می باشد:

 

پیش پرداخت: 350.000 هزار تومان 

قبل از جلسه اول 1 عدد چک به مبلغ 300.000 هزار تومان برای یک ماه بعد

 

   شرایط انصراف :

 

الف 3 هفته قبل از شروع دوره کل شهریه مسترد می شود

ب 2 هفته قبل از شروع دوره، 80٪ شهریه مسترد می شود

ج کمتر از یک هفته، 50٪ شهریه مسترد می شود

د 72 ساعت قبل شهریه ای مسترد نمی شود

 

پرداخت شهریه به حساب جاري 8025338561 شماره کارت6104337723916399  نزد  بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

-.pdf [455.12 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 19)

 

 

دوره کاربردی حسابداری فروش

مدرس: دکتر داود ابراهیمی
مخاطبان:  پرسنل مالی شرکت ها

 

مدت زمان دوره : 4 جلسه
روز برگزاری : دوشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : دوشنبه ها از 21 آبان ماه

مخاطبان:  پرسنل مالی شرکت ها

محتوا:

1.آشنایی با جایگاه حسابدار فروش در تیم فروش

2.مروری بر ساختار سیستم های اطلاعاتی

3.شناخت رخدادهای مالی و غیرمالی در سیستم فروش

4.تحلیل فاکتور و سایر صورت حساب های مشتریان

5.فرآیند ثبت اسناد حسابداری فروش

6.کنترل و مدیریت اعتبارات

7.فرآیند ثبت اسناد وصول

8.مدیریت حساب بدهکاران و بستانکاران سیستم فروش

9.شناخت ارتباطات با واحد مالی و خزانه مرکزی

10.فرآیند تسویه صندوق فروش

 

 

 

 

•گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

•محل برگزاری: تهران، خیابان آزادی، بین مترو شادمان و خیابان بهبودی، کوچه شاهین، پلاک شش، طبقه 3

 

•دبیرخانه: 

-تلفن: 66028112-021 و 4-66028401-021

-نشانی سایت: Marketingschool.ir

-صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1

-.pdf [432.9 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 22)">-.pdf [432.9 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 22)

 

دوره پرورش سرپرستان فروش

مدرس دوره :دکتر بابک سبزیان پور

مخاطبان: سرپرستان فروش، کارشناسان فروش و علاقمندان به مباحث بازاریابی و ارتقاء شغلی

 

مدت زمان دوره : 12 ساعت (3 جلسه 4 ساعته)
روز برگزاری : یکشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 20 آبان 97

•محتوا:

 

1. مهارت های مذاکره

- مهارت های مذاکره

- تکنیک های متقاعدسازی

- تشخیص سبد کالایی مناسب مشتری

- زبان بدن

- شخصیت شناسی و تحلیل رفتار

- روانشناسی فروش

- مدیریت اعتراض (مشتری ناراضی)

2. اصول سرپرستی فروش

- تکنیک های حفظ و توسعه روابط

- مدیریت تعارضات و فروشنده ناراضی

3. مدیریت ارتباط با مشتری

- مشتری نوازی

- مدیریت اعتراض مشتری

- شناخت نیاز مشتری و نحوه ارائه محصول

- سنجش رضایت مشتری

- ارزش طول عمر مشتری

- شاخص های وفاداری مشتری

 

 

• مدت: 12 ساعت (3 جلسه 4 ساعته)

• تاریخ برگزاری: یکشنبه ها از  20/08/1397– ساعت 16 الی 20

• شهریه دوره: 320.000 تومان (سیصد و بیست هزار تومان)

• مدرس: دکتر بابک سبزیان پور

• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 4-66028401-2-021

• نشانی سایت: Marketingschool.ir

• صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1

-.pdf [294.57 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 34)">-.pdf [294.57 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 34)

 

راه اندازی، بازاریابی و برندینگ کسب و کار مد و فشن



راه اندازی، بازاریابی و برندینگ کسب و کار مد و فشن
مدرس دوره:
 مهندس امیر حسین سرفرازیان
مخاطبان دوره: 
طراحان مد، صاحبان مزون و استودیوهای مد، افرادی که قصد دارند کسی و کار جدید در زمینه مد راه اندازی کنند

 

مدت زمان دوره : تعداد ساعت: 9 جلسه 4 ساعت
روز برگزاری : پنج شنبه ها (8الی12)
تاریخ شروع دوره : 24 آبان ماه

 

راه اندازی، بازاریابی و برندینگ کسب و کار مد و فشن

 آموزشگاه بازارسازان 

سال 1397

fashion.pdf [309.24 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 69)">اطلاعات عمومی

مد و فشن صنعتی جهانی است که کشوری را نمی توان یافت که آثار این صنعت در آن نمایان نباشد. در کشور ما هم اکنون برندهای جهانی، برندهای منطقه ای، برندهای داخلی و برندهای طراح محور در رقابت هستند تا سهمی از کیف پول مشتری را به خود اختصاص دهند.

 

کارآفرینان و سرمایه گذاران متعددی در کشور علاقمند به ورود به صنعت مد هستند تا بتوانند با خلق برندهای ملی و حتی بین المللی ارزشی مالی و کاری ایجاد کنند.

 

از طرف دیگر طراحان، عکاسان، استایلیستها و مدلهای جوان بدون راهنما و کاربلدهای کافی وارد این عرصه شده اند و اغلب این افراد در زمینه بازاریابی و برندینگ خود و محصولاتشان دچار نوسان هستند که سودآوری کسب و کارهای تازه راه افتاده ایشان را به خطر می اندازد.

 

این دوره سعی می کند با شرح اصول راه اندازی یک لیبل، بازاریابی و برندینگ آن به کارآفرینان و طراحان جوان کمک کند تا بتوانند برند مستقل و موفق خود را ایجاد کنند.

 

اهداف

آشنایی با مفهوم مد، تاریخچه صنعت مد ، و فضای صنعت جهانی مد

 

آشنایی با فضای عمومی صنعت مد ایران

 

آشنایی با مدلهای کسب و کار در صنعت مد

 

آشنایی با اصول راه اندازی کسب و کار در صنعت مد

 

آشنایی با راهکارهای بازاریابی کلاسیک و آنلاین بازاریابی و تبلیغات در صنعت مد

 

آشنایی با اصول برندسازی در صنعت مد

انتظارات

شرکت فعال در بحثها و گفتگوهای کلاسی

 

همکاری گروهی و تخصیص زمان برای پیشبرد پروژه های گروهی

 

شرکت فعال در کارگاهها

 

شرکت در جلسه دفاعیه پروژه های عملی

محتوای دوره

آشنایی با رویکردها نسبت به مفهوم فشن و مد

 

آشنایی با تاریخچه صنعت مد

 

آشنایی با روندها و فصلهای  صنعت مد

 

آشنایی با مدلهای کسب و کار معتبر در صنعت مد

 

آشنایی با مشاغل صنعت مد

 

آشنایی با اصول راه اندازی کسب و کار طراح محور

 

آشنایی با برندسازی در صنعت فشن

 

آشنایی با اصول تبلیغات دیجیتال در صنعت مد

 

آشنایی با اصول قیمت گذاری در صنعت مد

 

آشنایی با بازاریابی بصری Visual Merchandising

 

آشنایی با برندهای فست فشن

 

آشنایی با برندهای فشن و تاریخچه آنها

 

برنامه دوره

 

هفته

موضوع

مباحث

هفته اول

مفهوم فشن

فشن چیست

دوره های مختلف تاریخ مد

تفاوت مد و لاکچری

ترندها و فصلها در صنعت مد

هفته دوم

مدل کسب و کار

مشاغل صنعت مد

مدلهای کسب وکار از Haute Couture  تا Mass

مشاغل مرتبط با طراحی/ تولید/ بازاریابی و برندینگ/ ژورنالیسم فشن

هفته سوم

راه اندازی برند طراح محور

تفاوت برندهای طراح محور/ برند محور

باید و نبایدهای انتخاب لیبل/برند

طراحی لوگو

مکان و ویژگیهای استدیو/ تجهیز کارگاه

انتخاب سبک

معماری قیمت

برنامه ریزی عمق و بازه رنج محصولات

مدیریت محصول و برند

هفته چهارم

شناخت بازار و مشتری

تفاوت نسلها و سلایق

رصد رقبا و بنچ مارک

ترندها/فصلها

شناخت سفر مشتری

انواع بازارها/ مکانهای فروش

هفته پنجم

برندسازی

برندسازی شخصی طراح

برندسازی لیبل/سازمان

هویت برند

داستان برند / شخصیت برند

هفته ششم

ارتباطات و تبلیغات

وبسایت

شبکه های اجتماعی

اینفلوئنسرها/بلاگرها

مجلات/ وبسایتها

روابط عمومی

عکاسی / ویدئو در فشن

ویژوال مرچندایزینگ

 

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

چطور به یک دیجیتال مارکتر تبدیل شویم؟ 

مدرس دوره: مهندس فربهی

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

 

مدت زمان دوره : 44 ساعت (11جلسه)
روز برگزاری : دوشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 23 مهر ماه 97

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ؛ چطور به یک دیجیتال مارکتر تبدیل شویم؟

 

امروزه نقش اینترنت وابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای مجازی نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال آشنا خواهد ساخت.

 

دوره دیجیتال مارکتینگ پیش نیاز تحصیلی، دانش برنامه نویسی و دانش تخصصی فناوری اطلاعات ندارد. استاد این دوره  علاوه بر تحصیلات آکادمیک، مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ بوده و دوره را به صورت کاربردی، مهارتی و کارگاهی برگزار می کند.

 

• مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

 

 سرفصل دوره جامع دیجیتال مارکتینگ:

 

دوره

عنوان کلی

سرفصل دوره

تعداد جلسات

1

web

آشنایی با وب و انواع آن

3 جلسه

راهکارهای جایگزین وب سایت چیست؟

انواع فروشگاه های اینترنتی

8 گام ضروری برای داشتن یک فروشگاه

seo

آشنایی با ساختار و عملکرد موتورهای جستجو

باورهای غلط و اشتباهات رایج در سئو

الگوریتم های گوگل با سایت ما چه می کنند؟ 

کلمات کلیدی و نحوه آنالیز و انتخاب آنها

آشنایی با نحوه به کارگیری کلمات کلیدی در متن

آشنایی با آناتومی یک هایپرلینک

انواع لینک بیلدینگ و روش های ساخت بک لینک

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر سئو

فاکتورهای اصلی رتبه بندی سایت در گوگل (سئو 2018)

7 فاکتور مهم برای ارزیابی وب سایت

آشنایی و نحوه استفاده از ابزارهای آنالیز و پایش وب سایت

sem

آشنایی با " SEM" و ساختار تبلیغات گوگل (Adwords)

باورهای غلط و اشتباهات رایج در "Adwords"

 نحوه محاسبه و تخصیص بودجه

آموزش گام به گام از ایجاد اکانت تا فعال سازی کمپین

نحوه سنجش رقابت پذیری کلمات کلیدی و آنالیز رفتار رقبا

چند تنظیم حرفه ای برای نتیجه گیری بهتر

سئو بهتر است یا "Adwords"؟ (مقایسه سئو و تبلیغات گوگل)

2

display AD

آشنایی با شاخص های مهم در تبلیغات بنری

1 جلسه

انواع تبلیغات بنری و ویژگی های هر مدل

12 گام برای داشتن یک بنر تاثیر گذار

چگونه یک دکمه فراخوان خوب داشته باشیم؟

4 گام مهم برای داشتن یک صفحه فرود عالی

اشتباهات رایج در تبلیغات بنری

بررسی و آنالیز چند بنر موفق و نا موفق

ویدئو مارکتینگ و انواع آن

چرا کسب و کار شما به ویدئو مارکتینگ نیاز دارد

مزیت های بازاریابی ویدیویی

راهکارهای بازاریابی ویدئویی برای رشد کسب و کار شما

ویژگی های یک ویدیوی تبلیغاتی موفق

ویدئو و شبکه های اجتماعی

بررسی و آنالیز چند ویدیوی موفق و نا موفق

app M

چرا بازاریابی با اپلیکیشن؟

راهکارهایی برای دیده شدن بیشتر اپلیکیشن ها

رایج ترین مدل های بازاریابی اپلیکیشن

چگونه اپلیکیشن خود را ترویج کنیم؟

مهمترین شاخص های کلیدی در تحلیل اپلیکیشن

5 مدل از گزارش آنالیز اپلیکیشن

3

email M

آشنایی با شاخص های مهم در ایمیل مارکتینگ

1 جلسه

روش های جمع آوری ایمیل

5 مدل ایمیل که ارسال آنها ضروری است

9 نکته طلایی که باید بدانید

12 گام برای ایمیل مارکتینگ موفق

5 راهکار ساده برای سازگاری ایمیل با موبایل

راهکارهایی برای افزایش نرخ بازگشایی ایمیل

چند پیشنهاد برای بهبود نرخ "CTR" و "CTA"

 

برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید

دوره جامع فروشنده حرفه ای (با نگرش بازار ایران)

مدرسان دوره: جمعی از اساتید

مخاطبان دوره: کارشناسان فروش و علاقمندان به فروش و بازاریابی

 

 

مدت زمان دوره : 104 ساعت (26جلسه)
روز برگزاری : جمعه ها (9 الی 13)
تاریخ شروع دوره : 25 آبان ماه 97

مخاطبان دوره: کارشناسان فروش و علاقمندان به فروش و بازاریابی 

 

•محتوای دوره:

1.اصول بازاریابی و فروش (1 جلسه)

2.هدف گذاری و برنامه ریزی فروش (1 جلسه)

3.تکنیک های حرفه ای فروش (B2C) (2 جلسه)

4.فروش به شرکتها و سازمانها (2 جلسه)

5.توزیع مویرگی(1 جلسه)

6.طبقه¬بندي مشتريان و مشتري نوازي (1 جلسه)

7.خدمات پس از فروش و وفادارسازی مشتری(2 جلسه)

8.شناخت رفتار مصرف کننده (1 جلسه)

9.روانشناسی ارتباط با مشتری (2 جلسه)

10.اصول و فنون مذاكرات فروش (3جلسه)

11.اصول فن بیان و سخنوری (2 جلسه)

12.وصول مطالبات و اعتبارسنجی مشتریان (2 جلسه)

13.تیپ شناسی شخصيتي خود و مشتریان (2 جلسه)

14.مهارتهاي فروش تلفني (1 جلسه)

15.مهارتهاي فروش اینترنتی و بازاریابی از طریق اپلیکیشنهای اجتماعی (2 جلسه)

16. چیدمان فروشگاهی و مرچندایزینگ (1 جلسه) 

17.جشن پایان دوره و سمینار پیش بینیها و توصیه های اقتصادی معلم بازاریابی

 

 

  

•مدت دوره: 104  ساعت آموزش (26 جلسه)


•گواهينامه: گواهینامه رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه¬ای کشور (قابل ترجمه و مورد تایید سازمان جهانی کار (ILO))

•مدرسان دوره: دكتر رضا اكبري اصل، دکترمحمدحسین غوثی، دکتر حمید سعیدی، دکتر محمود آسیاچی، دکتر بابک سبزیان پور، دکتر نادر وهاب آقایی، آقای بابک مروانی، آقای بلوریان کرد، آقای مهدی فربهی، آقای کارن امانی، دکتر نثایی و پرويز درگي

 

• زمان برگزاري: 1 روز در هفته (از ساعت 16 الی 20) 

 

•شرایط ثبت نام:

شهريه دوره: 20.000.000 ريال  (دو میلیون تومان) 

(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازده رایگان

پرداخت به صورت اقساط، امكان پذير است

 

دوره طراحی کمپین های تبلیغاتی

مدرس: دکتر فرزاد مقدم

مخاطبان دوره: مدیران آژانس های تبلیغاتی و علاقه مندان به کار در حوزه تبلیغات

مدت زمان دوره : 24 ساعت
روز برگزاری : دوشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 21 آبان ماه 97

بخش اول

طراحی کامپینهای تبلیغاتی

24 ساعت - 8 جلسه 3 ساعته

                                                                                                                                                                                                             مدت        

1و 2

جایگاه کمپین در تبلیغات، آشنائی با مفهوم 5 ام و مفاهیم سیستمی برگرفته از آن

آشنائی با اصل آناکارنینا

تحقیق بازار و رقبا و مخاطبان (مصرف کنندگان و تاثیرگذاران در خرید)

6 ساعت

3

 تعیین اهداف کمپین عوامل تاثیرگذار در هدفگذاری، تاثیر منحنی عمر محصول در اهداف کامپین، آسیب شناسی هدف گذاری (ارائه موارد مطالعاتی)

3 ساعت

4و 5

طراحی پیام در کمپین، شکل گیری پیام در رسانه های مختلف، پیام در موقعیتهای مختلف، روشهای تعیین بودجه کامپین، شروع کار عملی ( هر گروه یک کمپین)

6 ساعت

6

روشهای برنامه ریزی رسانه ای در کامپین با توجه به شرایط، بودجه و اهداف ATL,BTL,TTL

تبلیغات چریکی یا رسانه های چریکی؟

3 ساعت

7

مفهوم IMC ، طراحی پیام برای کامپین در رسانه های مختلف (ارائه مورد مطالعاتی)

استفاده از ابزارهای ترویج برای پیام رسانی در کامپین

3 ساعت

8

ارزیابی کمپین، انعطاف پذیری کامپین، سناریوهای محتمل در شرایط بحرانی، پروپوزال نویسی و استخراج بریف، نحوه ارائه و پاسخگویی به ایرادات مشتری

بررسی نهائی کمپینهای دانشجویان و ارائه نمرات

3 ساعت

 

 

مدیر و طراح دوره: آقای دکتر فرزاد مقدم/فقط در آموزشگاه بازارسازان

مدت دوره:24 ساعت (8 جلسه 3 ساعته)

 

گواهينامه: گواهینامه  آموزشگاه بازارسازان

شرایط ثبت نام:

شهریه: 6.500.000 ریال (ششصد و پنجاه  هزار تومان)

(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

 

  

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و زبان بدن

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و زبان بدن

مدرس دوره: دکتر محمدحسین غوثی 

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی

مدت زمان دوره : 32 ساعت
روز برگزاری : یک شنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 18 آذر ماه 97


•    محتوای دوره:
 
1)    انواع مدلهای مذاکره و شرح مبانی هر یک (مدلهای شوپنهاور، کراس و هاروارد)
2)    اصول مذاکرات حرفه ای مبتنی بر مدل هاروارد
3)    اصول مذاکرات رسمی و غیر رسمی
4)    مذاکره کنندگان، مدل های رفتاری و نقشهای ایشان
5)    دامها و حیله های مذاکره و راه های مقابله با آن (70 ترفند)
6)    آداب مذاکرات حرفه ای
7)    مهارت تنفس، تفسیر چهره، کنترل چهره، استفاده از برون فکنی عواطف چهره
8)    چکه های آوایی، آنالیز case های مختلف و تفسیر اشارات و حرکات بدن
9)    تفسیر اشارات و حرکات بدن بر مبنای فیزیولوژی، سناریو نویسی و هیجانات تلفیقی
10)    جلسه آخر: مورد کاوی، بررسی تجارب و مسائل کارآموزان در قالب مباحث گروهی
همراه با کارگاه های عملی و فیلم های تحلیلی

•    مدت دوره:  32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)


•    مدرس دوره: دکتر محمدحسین غوثی 

•    منبع آموزشی:
    جزوه مدرس
    کتاب اصول، فنون و هنر مذاکره (با نگرش بازار ایران)، محمدحسین غوثی و پرویز درگی، انتشارات بازاریابی، 1392 (چاپ چهارم)


•    شرایط ثبت نام:
    شهريه دوره: 6.600.000 ریال (ششصد و شصت هزار تومان)

       (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان

 



سامانه آموزش آنلاین بازاریاد